Tema: Re: Teisman su ESO
Autorius: Gintas
Data: 2017-02-17 18:51:06
Kad ner ko pasakot. Stovi plombuotas skaitiklis, iki kurio neateina el. energija. Man reikia irodyti, kad 2011m elektra dar buvo. ESO teigia, kad elektros ten nebuvo jau 2007m, mat tuo metu vyko kabeliu rekonstrukcija ir nereikalingi kabeliai buvo salinami. Taciau plombuotas skaitiklis-2011m gamybos!

Nerandu kolkas elektrikams duodamu patvirtintu instrukciju, kurios turi buti vykdomos keiciant el. skaitikli. Kazkaip keista-juk si procedura gana paplitusi.