Tema: Re: padekit painiava su PSD ir uzsieniu
Autorius: aaa
Data: 2017-01-26 12:15:51
> Ko čia nesuprast, siunti įrodymą, kad moki psd užsienyje.
> Jeigu tokio dalyko nėr, moki čia.

Gali gyvent bet kurioje EU salyje ir is LT gali buti issideklaraves, bet jei
kitoje valstybeje nedirbi ir nemoki soc draudimo ir negali is tos valstybes
Revenue gauti E101-104 formos, Sodra tau toliau skaiciuos PSD, nes esi
Lietuvos pilietis !!!
Issideklaravimas galiojo atrodo iki 2010m tada uzteko tik issideklaruoti, o
dabar kas isvaziavo veliau, visi turi pateikti nustatyta forma, kad moka soc
draudimo mokescius kitoje salyje. As isvaziavau 2012m ir mano
issideklaravimas jau Sodrai buvo dzin, siunte grasinancius laiskus i mano NT
adresa is kurio as buvau issideklaraves ir skaiciavo skolas net uz kelis
metus, kol nepateikiau irodymo, kad ten dirbu ir moku, tik pernai atvaziaves
susitvarkiau.

Nuo PSD yra tik vienas sansas pabegti, tai pateiki doc, kad emigruoji
aplamai is EU, i kokia JAV ar Azija, tada nebereiks PSD moket.
Bet tokiu atveju turi ir isvyk is EU, nes atostogos cia nesiskaito.... jei
po menesio grysi, migracines kompe atsiras irasas, kad ivaziavai i sali...
ir jei cia gyveni nedeklaruotas, po 3 men uzsideda varnele, o dar po 3men
uzsideda raudonas sauktukas ant taves ir tada jau prasides nebe vien sodros
daineles...
Bet kuriam orouoste ar kelio muitineje kompe matosi, kada tu isvykai kada
atvykai i sali... dabar visu doc skenuoja net i Lenkija....