Tema: Re: kaip būtų, jei negalėtų sutaisyt prekės
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2017-01-22 09:23:40
Draudime gali reikalauti visu keitimo ir nuo situacijos ziurint tai butu
normalu.

Su lempomis slidus reikalas - greiciausiai nepraeitu.

"Night"  wrote in message news:o61ko1$tjg$1@trimpas.omnitel.net...

Aš diletantas teisiniais klausimais, bet sveikas protas sako, kad ko gero
nieko nepeštum - reikalauti gali, aišku - nemanau, kad pardavėjas, pardavęs
tau prekę, isipareigoja išlaikyti ir namų dizainą kartu :) Analogiška
situacija - sugadini į duobę padrožtą padangą - reikia keisti 2, bet
draudimas tau kompensuos tik už tą sugadintą.