Tema: Re: Nebera atsakomybes uz avarija?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2017-01-12 11:24:08
Turejau labai gera rusu kalbos mokytoja., Kai reikedavo daryti kokia kurinio
analize ir sakydavau "Siuo kuriniu autorius nori pasakyti, kad...", iskart
mane nutraukdavo ir pasidomedavo - o as su Gogoliu apie tai diskutavau, kad
zinau, ka jis norejo pasakyt? Taip ir cia, galiu tik savo nuomone.

Nuo sausio 1-os galioja naujas kodeksas.

Senajame buvo atskiras straipsnis, kuriame padarytas autoivykis buvo
kvalifikuojanti aplinkybe bet kuriuo atveju. Dabar tai yra tik tuo atveju,
jeigu eina kartu su girtumu ar vaziavimu be teisiu. Todel seniau, jeigu
pavyzdziui isvaziaves is salutinio budavai kaltas del autoivykio, tave
baustu pagal ATPK 127'2 ir 124'1 ir gautum didesne nuobauda is numatytu.

Pagal naujaji kodeksa, dabar tave baus tik uz KET pazeidima ir bauda
nesiskirs - padarei tu autoivyki ar ne. Tai yra pazeidimo padarymas bus
atskirtas nuo jo isvestiniu pasekmiu ir baudziama bus tik uz konkretu
pazeidima. Plius isnyks kolizijos, pavyzdziui su draudimo deklaracijomis,
kai isvienos puses pazeidimas pagal 127'2 padarytas, bet uz ji leidziama
nebausti.

Taciau tai nereiskia, kad padares autoivyki nekaltas - teiseja
paprasciausiai norejo pasakyt (mano nuomone!!!), kad policija perduodama
bylas ateityje teismui turetu nurodyti naujo ATPK straipsnius, kad jai
nereiktu gaisti laiko perkvalifikuojant pazeidimus pagal nauja ATPK.

"mantas"  wrote in message news:o57hc3$itj$1@trimpas.omnitel.net...

Linas Petkevi?ius <linas@NONONOlekiam.lt> Wrote in message:
> Taip pasakyti galejo, tik greiciausiai pazistamas ne taip suprato.
>
> "mantas"  wrote in message news:o57dss$fu3$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Pazystamas buvo liudytoju avarijos byloj, nesutare vairuotojai,
> kuris kaltas. Sake teiseja atsiputus sedejo o po posedzio pasake,
> kam cia gincijotes, nup sausio 1 nebera atsakomybes pagal seno
> ATPK 127 str. 2 d.? Wtf? Tikrai?
>

> ----Android NewsGroup Reader----
> http://usenet.sinaapp.com/

O tai kad tada tureta omenyj? Nes buvo suprasta, kad byla bus nutraukta
--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/