Tema: Re: skola sodrai ir isieskojimas
Autorius: gopenzo
Data: 2017-01-09 10:52:55
nu jo...dirbau pagal individualios veiklos pažymą, kažkaip laiku
nesusikaičiavau kiek ten tų mokesčių sumokėt. tai VMI atsiuntė pisulką -
susimokėjau. sodra kažkaip paveluotai atsiuntė, pasiėmiau pašte. laiške
parašytą, kad susimokėt per 5 dienas nuo gavimo (kas yra nesamonė, nes
niekas nežino kada aš gausiu). nu ir sekančią diena užšaldė visuose
bankuose (seb, swedbank, dnb), visose sąskaitose po ~300eur. nors buvo
sąskaitų, kuriose buvo pakankamai pinigų skolos padengimui. užšaldymas
nusiėmė 1-2 sav. bėgyje.

vo taip va... šiaip žiauriai užknisantis dalykas.

ai...ir dar čia nesenai, prieš kelis mėnesius lygiai taip pat užšaldė
8eur kažkokių delspinigių. nesigilinau kaip ten kas, bet jokio pranešimo
negavau.