Tema: Re: autoivykis kai dalyviu daugiau nei du
Autorius: Vytautas
Data: 2016-12-20 23:15:56
teko dalyvauti. sustojau ir buvau stumteltas is galo atlekusio TLC. tai
pildem TLC -as ir TLC pirma auto.
aisku siuo atveju sakyti TLC vairuotojas, kad jis atsitrenke i mane po to,
kai as buvau atsitrenkes i pirma masina, bet viskas buvo normaliai,
kaltininko masina buvo beveik neapgadinta, nes buvo su prikiniais ragais