Tema: Re: Cross: garantija kitose ES šalyse pirktoms prekėms
Autorius: Bonka
Data: 2016-12-20 18:50:16
Blogai su garantiniu
As vasara norejau isigyti zoliapjove nes lenkijoj 50e pigiau. Lietuvoje
suzinojau tik tiek: jei yra serviso centras Lietuvoje - tuomet
remontuoti pagal garantini gali bet tai daug uztruks. Nes serviso
centras rasys laiska lenkijos centrui, sius detale...
Jei serviso centro Lietuvoj nera - be sansu. Kitas reiklas jei smarkiai
pigiau - galima apsvarstyti nuvezimo i lenkija galimybe.