Tema: Re: Kaip iðdeklaruoti negyvenanèius bute?
Autorius: Arj
Data: 2016-12-09 13:02:34
va kazka pansaus ir as girdejau. Pries kelis metus pazystama norejo is tevu
buto issideklaruoti, tai kaimynu paliudijimo reikejo.
Detaliu tiksliau nezinau, bet ispudi susidariau jei zmogaus registravimo
vieta keicama - ner problemu, bet  jei naujos registravimo/deklaravimo
vietos nera - tai yra problemu, net jei ir pats zmogus nori ta padaryt.

"Senis"  parašė naujienų news:o2dkjf$9q0$1@trimpas.omnitel.net...

> na diedukas tai að tokia perkeltine prasme pavariau.... :)
> Diedukas modernus- mobilø paraðà naudoja...

Neisdeklaruosi,  nes elektronineje erdveje tai gali padaryt tik pati
moteriske prisijungus per savo banko sistema.
Arba pats asmuo su savo asmens dokumentu pats nuvykes i seniunija.
Uz kita asmeni tu to nepadarysi.

Kiek girdejau yra tik 1 variantas, turi pasiimti 2 liudininkus,(kaimynus)
kurie seniunijoje su savo asmens doc. rastiskai paliudys, kad tie asmenys
pas tave nebegyvena nuo tada ir tada.
Tik tokiu atveju gali juos isdeklaruoti.

As turiu panasia problema.
Issiskyriau su zmona pries 6metus, o ji is mano namo neissideklaruoja.
Gyvena visiskai kitur.
Ir as jos niekaip negaliu is cia isdeklaruot be jos pacios...
Savivaldybeje pasake, kad tik ji pati su doc atejusi gali tai padaryt...