Tema: Re: bauda uz greicio virsijima Latvijoje
Autorius: Bronco
Data: 2016-08-20 16:00:20
On 2016-08-20 11:34, svyt wrote:
> kad tarptautiniai pervedimai
>  buna kito standarto, ir moketojo kodo nesimato, tai kad sumokesi,
>  nereiskia, kad savininkas nebeyures problemu.

Pasenusios žinios. SEPA mokėjimai Lietuvoje vykdomi nuo šių metų sausio
1-os dienos.

https://www.swedbank.lt/lt/articles/view/2396

"Mokėtojo/gavėjo identifikavimas – atlikdami mokėjimą galėsite nurodyti
vieną su lėšų gavėju iš anksto sutartą identifikatorių: PVM kodą,
socialinio draudimo kodą, paslaugų teikėjo suteiktą kliento kodą ar pan.."

Pridurčiau, jog tavo asmens kodas užsienyje niekam gausiai neįdomus,
SEPA mokėjimo nurodyme rašai savo baudos kvito ar reikalavimo susimokėti
identifikacijos numerius, savo vardą, pavardę, į pastabas gali ką nors
aiškaus trumpai parašyti ir viskas bus ok.

Anot anksčiau mano postinto straipsnio, problema Latvijoje yra ne
susimokėjime, ar kad ten kažkas kažkur "nepraeina, nemato ir pan", o
"loginėje įstatymų bomboje", kuri suveikia nesumokėjus pirmos baudos per
10 dienų ir padarius sekantį nusižengimą. Situacija dar labiau
komplikuojasi, jei pirmoji bauda nesumokama per 1 metus. Todėl
teisingiausias variantas, norint išvengti visų šitų nesusipratimų -
sumokėti pirmą gautą baudą per 10 dienų.