Tema: Re: TPVCA ir pakaitinis auto
Autorius: ManTas
Data: 2016-07-23 22:18:22
Gjensidige atsiunte sarasa servisu, ir prie vieno tik buvo papildomas
prierasas "Pakaitinis automobilis". Ten ir kriaupiausi, bet pasirodo, tas
servisas pats neuziima nuoma, tad teko rasyti prasyma tiesiogiai i draudimo
kompanija. Atsakymo vis nera. Ir servisas jokios pozicijos iki siol neturi
is draudimo del remonto.
Idomu, per kiek laiko draudimo kompanija turi atsakyti?