Tema: Re: Kas būna, jei pasirašius auto pirkimo-pardavimo sutartį pardavėjas neišregistruoja auto?
Autorius: Kurmis
Data: 2016-02-25 22:03:12
tai ir buvo taip eksploatuojama. bet seimininkas toks necystas pasitaike,
tai nesinorejo suzinoti kad auto kur nors ikeista ir pan. uztat ir buvo
priimtas sprendimas atsikartyt nuo saves.
siaip jei idomu, man su ta auto buvo ir ilgesne istorija, kuri baigesi
policijom ir draudimu isieskojimais.
zodziu as, kuomet auto techniskai susitvarkiau per pirmus du menesius, ja
apdraudziau, praejau techa ir emiau eksploatuoti. kadangi kaip jau minejau
nesigavo registruoti nemaza laiko tarpa, as organizavausi kita modeli.
laimei po nepilno pusmecio, tiksliau kazkur po 5,5 menesio nuo draudimo
pradzios, o drausta buvo 6men, pajudejo pardavejo sutartis regitroje. dejau
skelbima ir is manes ta masina nupirko perekupas. kartu su perekupu nulekem
i regitra ir tas ta masina uzrase ant savo kazkokio zmogeliuko.
perekupo tikslas buvo uzdirbti, tai jis masina perpardave toliau. pirko
jaunuolis, bet pirkimo sutartyje nurode kazkokia moteri. perekupo
zmogeliukas po pardavimo fakto nuvaziavo i regitra ir uzregistravo
prikimo-pardavimo sutarti. zodziu deklaravo pardavima.
viskas lyg ir suprantama ir grazu, bet po nepilno menesio, kai as is savo
akiu paleidau ta masina, man skambina anglas(na pirmas savininkas), keikia
mane visaip ir sako ka prisidirbai.
hm, nu lyg nieko, sakau, pardaviau, perregistravau nuo taves kitam.
pasirodo pacukas nupirkes auto, su ja padare auto ivyki ir dar suzeide
zmogu. idomiausia sitos istorijos dalis tame, kad policija, rado bardacioke
draudimo polisa, kuri as buvau nupirkes pusei metu. na polisa as palikau
perekupui, kad regitroj galetu pasirodyt kad draudimas galioja, kurio buvo
like nepilna pora savaiciu. kaip sykis paskutine to poliso galiojimo diena
pacanas supyle ta masina. faktiskai, tai tas polisas neturejo galioti jau po
perekupo pirkimo, na bet policija sugalvojo kitaip. draudimo rizikos netiko
pacanu amziui ir stazui, tai turejo sueiti pilnas regresas vairuotojui, bet
policija surase nuostolius to anglo saskaton.istorija buvo sudeliota
draudimui su visais pirkimo-pardavimo dokumentais ir nuo to laiko nezinau
kaip sekasi suzeistiesiems tasytis su tuo pacuku.
zodziu, nuo to karto nebepalieku draudimo poliso masinoj ir dar kitiem
patariu iskart stabdyt vos tik pardavus masina.kas abydniausia, kad masina
buvau islaizes ir sutvarkes kad ilgam be vargo vazinet.... o gavosi kazkam
nelaime del skystos koses.
Kurmis