Tema: Re: vmi ir paskola
Autorius: ManXP
Data: 2016-02-11 19:46:23
Bent jau siuo atveju problemu nekilo nei vienai pusei. Nors turbut nuo
konkretaus tyrejo principu priklauso. Siuo atveju panasu kad nusispjove ir
tuo baigesi

"Linas Petkevičius"  wrote in message

Tik tiek, kad kitai pusei tai gali sudaryt problemu. Bet jei px, tai px.

"ManXP"  wrote in message news:n9ig6f$7hc$1@trimpas.omnitel.net...

Is patirties - vietoj "uzmirsimo" galima atsakyt taip, kad realiai visi
atsakymai butu "pasol nx". Buvo pas mane visokiu paskolu sutarciu, irgi
kviete susijusius veikejus. Tai po pirmo veikejo apslankymo kitiem
paskambino ir pasake, kad "ai, jau nereikia, nevaziuokit". Nes turbut
pagalvojo, kad dar didesni debilai ateis. Turiu to veikejo apklausos kopija,
tai cia keletas atsakymu:

- Kur buvo laikomi pinigai iki to momento, kol buvo suteika paskola?
- Saugioje vietoje

- Ar apie suteikta paskola zinojo sutuoktine ir/ar kiti seimos nariai?
- Tai, ka as veikiu su savo pinigais, yra mano asmeninis reikalas.

- Is kur pas jus atsirado tokia pinigu suma, kuria teigiate paskolines?
- VMI esat jus, tai ir aiskinkites.

.... ir t.t. absoliuciai i kiekviena klausima atsakymas tarp eiluciu "pasol
nx".

"Linas Petkevičius"  wrote in message

Atsakyti butina. Jei kazkokios aplinkybes uzsimirso, tai ne problema.
Svarbiausiai, kad jos nebutu akivaizdziai "uzmirstos" - tada ir toliau taip
stengiantis galima sulaukti realiu problemu tiek A, tiek B.