Tema: Re: Ar gali teismo sprendimas nesutapti su daugumos tos saliesgyventojunuomone?
Autorius: Fred
Data: 2016-02-07 21:11:16
2/7/2016 20:54, KEdas rašė:
> Gali būti nusifilosofavęs teisėjas, o gali būti, kad apklausti
> gyventojai rėmėsi ne teismo nutartimi ir surinktais įrodymais, o
> žurnalistų interpretacijomis bylos tema.

Todėl aš ir sakau, kad reikia apklausti statistiškai patikimą
atsitiktinai atrinktą tos šalies visuomenę reprezentuojančią grupę, kad
minimizuoti minėtus aspektus. Kiek apklausti žmonių reikia, čia jau
reikėtų skaičiuoti remiantis matematinėmis formulėmis. Be abejo, išlieka
nedidelė tikimybė, kad visi atrinkti žmonės nebus reprezentuojantys
visuomenę, tačiau kur kas labiau tikėtina, kad vienas teisėjas bus
"filosofas", negu tai.