Tema: Re: Skolos vekselis
Autorius: ManXP
Data: 2016-02-02 15:26:07
Teoriskai - gali. Realiai, jeigu nueitu iki teismu, greiciausiai bus
ivertinta "turinio virsenybe pries forma" ir traktuojama kaip vienas
vekselis uz 6000.

"Paulius Zaleckas"  wrote in message

Konkreciu atveju, tai kalba eina apie daikto pirkima dali sumos
atidedant siek tiek velesniam laikui. Ta dali bus didesne nei 3000,
tarkim 6000, tai galiu rasyt 2 vekselius po 3000 be notaro?