Tema: Re: Teismo sprendimo vykdymas
Autorius: Vaidas
Data: 2016-01-05 15:21:37
Man liko 5kEur paskolos už 50kEur turtą. Irgi nieko neliktų po įkaito
turėtojo reikalavimų ar čia turėjai minty, kad kai jau jie kelia
reikalavimus turtui, tai dažniausiai turtas vertas tiek, kiek jie prašo?

Bet šiaip mintis - pasiimi 30metų paskolą įkeisdamas butą, padarai
išankstinį grąžinimą, kad liktų palūkanų mokėti 1-2Eur/mėn, tada
prisidarai skolų ir buto neatim, nes anstoliai nenori dėti arešto ant
hipotekinio turto. Kažkaip nesitiki, gal tik labiau anstolius reikia
pamotyvuoti.

Vaidas