Tema: Re: Ar tai afera Rail Baltica
Autorius: Vaidas
Data: 2015-12-21 10:10:34
Be to kelionė nebuvo greita: tas keitimas užtrukdavo ar tai ne 30min - 
tiek laiko traukinys galima sakyti stovėdavo vietoje. O ir iki Suvalkų 
lėtai važiuodavo, nes ruožas lyg ir nebuvo geros kokybės.

Vaidas

On 2015.12.21 09:03, alm wrote:
> Nu tai turėjo lenkai tą traukinį su keičiama važiuokle, važinėjo iš
> Varšuvos į Vilnių naktimis, Šeštokuose ratus keisdami. Prieš ~11  metų
> nustojo nes "susidėvėjo". O realiai nustojo nes tuščias jis važiuodavo -
> keleiviams visai neįdomu tais traukiniais važiuot mokant tiek kiek
> realiai kainuoja (autobusai net be akcijos dabar taip trigubai pigiau
> nei pigiausias to traukinio bilietas buvo).
>
>
> 2015.12.21 07:42, Evaldas rašė:
>> Is to kaip rasai zodi eksploatuoja, tai esi eilinis vatnykas del to ir
>> loji nors pats nesupranti apie ka. O kitas toks pat julius pritaria.
>> Tipo priversi lenkus, vokiecius, suomius, svedus, norvegus ismest
>> turimus vagonus ir pirkt su keiciama veze ?
>>
>> "as" <as@mes.lt> wrote in message
>> news:n56qul$nc9$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Ispanai sukure traukinius su keiciama proveze ir sekmingai
>>> ekspluatuoja. O
>>> lietuviai keicia gelezinkeli ir kisa ten milionus.
>>> http://www.talgo.com/index.php/en/cambio_a.php
>>> http://www.membrana.ru/particle/16344
>>>
>>>
>>
>