Tema: Re: kova su kaimynu :)
Autorius: Tomas
Data: 2015-12-02 12:51:56
Kas tas pastoviai, kiek valandu per diena, kiek decibelu? IMHO keu keu cia velia kazhka. Per diena imanoma malku kamaza supjaut. Dariausi lauko baldus kazhkada - pjovimas, obliavimas, shlifavimas - dvi dienos ishejo tam darbui, puse kiemo nuklota detalem buvo, o ka reikia daryt tokio, kad tai ishvirstu i savaites, menesius - i pastoviai? Kiek ten 5 a. balkone gali tilpt mediniu dirbiniu / gaminiu? Net jei prisineshes medzio bandysi ji sushlifuot visa i dulkes, visvien greitai baigsis. Jautrus ble labai visi paliko, tai jiems rukalu dumai per rozete lenda ir vezhi sukelia, tai shashlykai per stipriai kvepia, tai jiems muzika, tai batai per garsiai kaukshi. Jei kaimynas per garsiai perdzia ir raugeja irgi policija kvieciat, jis turi selint namo ant pirshtu galu, lyst po kaldra ir nekvepuot?