Tema: Re: SF originalai
Autorius: Night
Data: 2015-11-12 09:50:31
Na tai cia by defualt taip ir darau, net nesiruosiau gincytis smarkiai. Bet
idomumo delei norejau pasiaiskinti. Va ka radau VMI puslapyje - zr. 11
dalies komentarus. Atspausdinta ir nuskenuota SF yra "elektronine SF", todel
puikiai galiojanti.

http://www.vmi.lt/cms/documents/10162/8782061/PVM+79_str_komentaras_prie+RM-20746%282015-09-24%29.pdf/c0b7e769-8c9c-4329-bf64-633c1c94f6ba