Man tą numerį nurodyti visai nesunku, tačiau tai pirmas toks atvejis per 5 metus. O jebėjus telefono neprašo, matyt, irgi ne be reikalo. To numerio kažkodėl reikia tik DHL'ui. monaxas rašė: > Nesipykit, vaikai. > Man ne zapadlo, idant išvengti panašių situacijų, nurodyt telNr adreso laukelyje. > Nu bet kiekvienam savo. > > KEdai, o jei DHL pasiklaustų siuntėjo, tas pasiklaustų tavęs, tu parašytum, siuntėjas įrašytų formoj, tai labai pakeistų reikalą vietoj to kad tel Nr matosi adreso laukuose, duomenų apsaugos kontekste? Man šiaip įdomu, gal aš čia apatinius baltinius demonstruoju? > > "KEdas" <non@[[trinti] ]katalogai.net> wrote in message news:n0812r$u4t$1@trimpas.omnitel.net... >> Bet tu ir dundukas... >> >> Dainiushas rašė: >>> jomajo.....babajuj negalima kedo telefono matyt.....verkiu :D >>> >>> On 10/21/2015 3:01 PM, KEdas wrote: >>>> DPD anksčiau irgi krėtė triukus, kai net nepaskambinę į duris ant jų >>>> užklijavo lapelį, kad manęs nerado. Aš tuo metu sėdėjau namie. :) >>>> Tada jų valdžia bendravo labai kultūringai ir net apmokėjo siuntimo >>>> išlaidas (130Lt). >>>> Su DHL nieko panašaus nebuvo. t.y. jų tetos net klaidos nepripažino, >>>> apkaltino mane ir siuntėją, kad nenurodėme kontaktinio telefono. O >>>> jebėjuje juk net nėra kur jį oficialiai įrašyti, tai negi jebėjus dėl >>>> DHL turi versti pardavėjus uždavinėti pirkėjams papildomus klausimus? Be >>>> to, telefono Nr, pateiktas kartu su adresu, yra asmens duomenų apsaugos >>>> subjektas ir visokiuose babajų terminaluose neturėtų atvirai matytis, >>>> tad ir ant siuntinio įpakavimo negali būti rašomas. >>>> >>>> >>>> monaxas rašė: >>>>> Nu ir? >>>>> DPD mano siuntinio vos neišsiuntė atgal, nors buvo tel užrašytas. >>>>> Hermes+DPD tandemas. >>>>> >>>>> Pas mane adreso viena iš eilučių visose formose telefono numeris. >>>>> >>>>> "KEdas" <non@[[trinti] ]katalogai.net> wrote in message >>>>> news:n07sve$rco$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Per eBay pirktas daiktas keliavo į Lietuvą. Po 2 savaičių laukimo >>>>> nutariau pasižiūrėti kur yra krovinys ir pamačiau, kad jis jau >>>>> važiuoja atgal. >>>>> Paskambinau į DHL ir sužinojau, kad nieko padaryti nebegalėsiu, reikės >>>>> prekę siųsti dar kartą. Pasiklausiau, kodėl jie manęs neinformavo, kad >>>>> negali rasti kam įteikti krovinį ir gavau atsakymą: >>>>> Laiptinės durys su kodine spyna, todėl iki buto jie nepriėjo, o ant >>>>> laiptinės durų lapelių apie krovinių pristatymą neklijuoja. Parašė >>>>> laišką siuntėjui, kad nurodytų mano tel. numerį, tas neatrašė, tai jie >>>>> po 4 dienų krovinį siuntėjo sąskaita išsiuntė atgal, kadangi nebuvo >>>>> nurodytas kontaktinis telefonas >>>>> >>>>> Pastebėjimai: >>>>> 1. Kodėl jie apskritai priėmė krovinį, jei nebuvo nurodyta telefono. >>>>> DHL teigia, kad jis privalomas. >>>>> 2. Tai vieninteliai man žinomi siuntų vežiotojai, kurie nesugeba įeiti >>>>> į laiptinę arba bent palikti kokios nors info, kad su jais reikia >>>>> susisiekti. >>>>> >>>>> Čia tracking info: