Tema: Re: Sveikatos draudimo mokestis
Autorius: Ričardas Čepas
Data: 2008-12-29 16:49:45
Logikos čia nereikia ieškoti, yra noras nulupti daugiau nesvarbu kokia
kaina.  Ar atsiras durnių, kurie paskui iš vis ką nors mokės, aš nežinau.
Aš asmeniškai savo ind. v. prieš naujametį užsidarinėsiu.
Dar yra Sodra 28.5%, PVM gali būti 19%

Viso: 15+9+28.5+19=71.5.  Dar gausit skaičiuoti išlaidas, jei išlaidų VMI
nepatvirtins, atimkit ir jas.  Žodžiu ieškokitės darbo Maksimoj, kol dar
priima, jie už jus viską sumokės, ir valstybei, ir partijai, ir jums dar
kruopoms paliks ;-)