Tema: Re: del paveldejimo
Autorius: AS
Data: 2008-12-23 13:04:57
"iNika cs'G" <privatas@gmail.com> wrote in message
news:giq2d2$lvn$1@trimpas.omnitel.net...

> bet musu pragyvenimo lygis ne kaip danijoje... bl... nesikeikiant...

Mintis buvo ne apie lygi, o apie tai, kad uz kazkada sumoketa daikta tos
pacios seimos nariai turi ir vel moketi. Ir taip daug kartu :-)
Jei apie lygi, tai jis ten nera toks jau labai, apie koki svajoti reiketu.
Gal kitu saliu kontekste jis ir nieko atrodo, bet beda, kad niekas nezino,
kaip ten viskas lyginama. Man didelis itarimas, kad gyventoju pajamos
skaiciuojamos "an popieros", kaip ilgesne gyvenimo patirti turintys
lietuviai sako.