Tema: Re: Del padidinto pelno ir dividentu mokescio
Autorius: Johnas
Data: 2008-12-22 18:15:40
Šiaip galėtų imti, ir nukapoti tai SODros hidrai galvas. užpkniso jau nerealiai.
prisipwzdina kas netingi iš tos amžinai alkanos karvės, visokius "paskaičiavimus" daro, blyn, kad paskaičiuotų žmogui papildomus 14.75 centus, tikriausiai premijinių gavo 100Lt. jėga.
gimdyvės visos šustros prisigraibaliojo iš visų jėgų, galiu negaliu. ble išaugo mano vaikai be tų tūkstantinių algų, ant 50Lt/mėn + kiek tėvas parneša - ir viskas čiki.

Kol patys pzdinsim iš savęs (geriau aišku iš visų kitų, tik ne iš savęs paties) - tai taip ir bus.

Nebuvo jokios krizės nafig. Svarbu leisti pinigus į apyvartą - ir tada jie ratu apeina daug žmonių, ir visi gauna jų, ir viskas sukosi.
Aišku jei nukosės po 500-1000Lt/mėn kažkokiom gudriom valytojom, uždirbančiom po 20kLt, tai tada ble geriau nieko nedirbsiu.
eisiu bulvyčiu paaugint - ten dar VMI+SODra gal neatbėgs...

šūdinai čia konservai pakvipo.
Plius įstatymus prastūminėja kažkokiais niekingais 59 seimūnų balsais - čia tai visai BLYN.

Johnas