Tema: Re: Ar galima i savo parduotuve neileisti kokio nors asmens jam apie tai nieko neaiskinant?
Autorius: Giedre ir Ko
Data: 2008-12-19 12:43:02
Bet naktinio klubo apsaugos darbuotojai neleidia moni (daniausiai vyr)
nepaaikin prieasties ir tikrai kart maiau kaip prie mane stovjsi
dviej vyruk (i pairos tvarkingi) neleido ir paklausti kodl, tiesiog
nusivaip ir tiek to paaikinimo... Tai ar jie turi tesis itaip elgtis? Na
tarkime jie sakys, kad ribota klubo erdv ir t.t., bet tada kokiu "atmetimo"
bdu jie turt vadovautis? Mano supratimu, tai mons turt bti
leidiami iki tam tikro skaiiaus... ?