Tema: Re: Mokestis uz masinas
Autorius: T:\)
Data: 2008-12-17 14:50:19
supranti tai teisingai.
Idomiausia, tai kad pagal siuo metu pateikta pasiulyma apsimokestina automobiliai iki 3.5 t, o i ta grupe patenka ir visokie "kablukai" ir kitas lengvas KOMERCINIS transportas, kuris jau yra apmokestintas :) Uz komercini transporta mokamas savininko mokestis plius mokama uz magistralinius kelius. Taigi kablukai bus apmokestiniti du kartus.
O beje, dideliu verslininku Hameriai ir panasus jau bus virs 3.5 t, tad jie nemokes :)
Pirkite traktorius :)

T:)