Tema: Re: nutikimas ebay
Autorius: Korke
Data: 2008-11-23 22:39:04
Palauk kol sugrish babkes (ikris tiesiai i korta) tada toliau atsargiai
mastyk, reikalas labai slidus.
Jei pardavejas "tikrai" ne ta adresa parase - bangu nekels. Bet cia jau
labai keistas reikalas, gali buti akountas tikrai pasiskolintas. Ir nemanyk,
kad mazos sumos tai jau ne biznis, geriau isdurt simta ant mazu sumu kurie
niekur nesiskus, nei viena ant dideles.