Tema: Re: Zebra Premium LAN ir upload greitis klausimėlis
Autorius: Andr
Data: 2008-11-14 15:34:45
Ne apie tave sneku, o butent warlock, pirma sukure tema, o paskui bando
pasidomet apie ka jis cia parase. Galu gale isivedant interna ar sunku
paklaust kokie greiciai bus. Lietuviskas mastymas, pirma sumoku pinigus
aklai, o paskui apsiziuriu, kad nusipirkau ne tai ko man reikia. Ir kas
kaltas tokioj situacijoj? Ogi visi isskyrus tave pati...