Tema: Re: utorent problema
Autorius: Levas
Data: 2008-11-02 17:57:27
Billas G. savo windozes viename sisteminiame faile uzdejo apribojima tam reikalui. Pas HE maziau prisijungimu, pas Pro daugiau, pas server versija manau dar daugiau. Siaip tai failas tas pats, tik kiek skiriasi viduje ikoduotas parametras. Patchas pakeicia ta skaiciu.

Patchinant nereikia persistengti su tuo skaiciuku.

As savo windows instaliaciniame diskelyje kuri pasidaminau iskarto automatiskai pakeliau si skaiciu vos vos.

--
Bye, Levas