Tema: Re: kiek vertas domenas www.autoboss.lt?
Autorius: YZF
Data: 2008-10-11 10:52:15
Kaina yra nustatoma pagal paklausa: kuo daugiau zmoniu nori, tuo didesne
kaina. Jeigu sito domeino nori tik vienas zmogus/imone tai jis vertas lygiai
tiek, kiek jie tau patys gali pasiulyti. Nes brangiau - niekas nemokes.

Gali tiketis kad ateityje ivykst stebuklas ir staiga niekam nereikalingo
domeino reikes pusei Lietuvos, bet greiciausiai taip nebus. Todel paklausk
kiek jie siulo tau uz ji duoti ir ta kaina bus reali jo verte. Su salyga kad
ta kaina nebus mazesne negu islaidos sito domeino isigyjimui ir islaikymui.