Tema: Re: internetas+kabeline. kokius rinktis?
Autorius: Simas J
Data: 2008-10-10 17:47:58
On Fri, 10 Oct 2008 15:54:44 -0000, "modeselektor" <modi@walla.com>
wrote:

>Noriu i privatu nama isivesti interneta ir kartu kabeline.
>Geriau, kad paslaugu teikejas butu viena kompanija.
>Gal kas turejote tame patirties ir galite pasiulyti koks variantas
>geriausias kainos ir kokybes santykiu?
>Ka nors isskyrus TEO.
>Ačiū už komentarus.

Miestas? Rajonas?

Kažkaip man iki šiol buvo susidaręs įspūdis kad privačių namų
kvartaluose parinkimo nelabai būna :(

Jei ką, aš rekomenduočiau Vinita. Kabelinės nelabai žiūriu, tad man
būtų sunku lyginti su kitomis kabelinėmis, tačiau internetas pas juos
nepriekaištingas (naudoju nuo 2003 m. ir tikrai nesiskundžiu, nebent
kaina :) ). Beje, Vinita 256 kbps internetą duodą visiem savo klientam
nemokamai, reikia tik nusipirkti kabelinį modemą.