Tema: Re: Del prisijungimo kai reikia kas kart keisti tcp/ip protokolu adresus
Autorius: aviliux
Data: 2008-10-06 16:06:49
        Viska dariau pagal http://www8.pair.com/dmurdoch/netsh.html
instrukcijas, ir dar priedo sukuriau *.bat failus.

    Command Prompte su "netsh interface ip dump >config.txt" sukuriau
config10.txt :

# ----------------------------------
# Interface IP Configuration
# ----------------------------------
pushd interface ip

# Interface IP Configuration for "Local Area Connection"

set address name = "Local Area Connection" source = static addr =
192.168.0.10 mask = 255.255.255.248
set address name = "Local Area Connection" gateway = 192.168.0.254 gwmetric
= 1
set dns name = "Local Area Connection" source = static addr = 212.59.0.1
add dns name = "Local Area Connection" addr = 212.59.0.2
set wins name = "Local Area Connection" source = static addr = none

popd
# End of interface IP configuration

            Shis failas susikure C:\WINNT\system32 dire nors paprastai
ziurint jo kazkodel nematyti, o rasti imanoma tik su search. Atkreipiu
demesi kad pas mane yra nustatyta kad sisteminiai ir paslepti failai butu
rodomi.
        Vienu zodziu jau veikia. Ishsiaishkinau kada veikia pas mane tas
dalykas, butinos tokios salygos :
    Jei shortcutas, tai tik jei netsh.exe failas bus nukopijuotas betkur
kitur, kad ir i root dira (pvz,C diske) ir tik tada i ta kopija bus kuriamas
shortcutas tarkim, Shortcut10, kuriame :
C:\netsh.exe -f C:\WINNT\system32\config10.txt

        Shis shortcutas nebeveikia jei config10.txt failas bus nukopijuotas
ar perkeltas i kita dira ir shortcute i ji atitinkamai bus pakeisti
nurodymai. Nebeveikia ir tiek. Tik is to C:\WINNT\system32 diro veikia.

       Sukuriau ir 10.bat faila, kuriame dabar yrasyta taip:
netsh.exe -f c:\windows\system32\config10.txt

         Jis veikia. Taciau jei as pabandau kazkaip nurodyti netsh.exe failo
buvimo vieta, nesvarbu ar c:\windows\system32, ar i betkuria kita vieta, tai
10.bat failas nebeveikia.

        Atitinkamai sukuriau config1.txt, Shortcut1 ir 1.bat failus kurie
mano PC IP pakeicia i 192.168.0.1  .Jau pakeiciau savo IP gal 30 kartu  :))

        Stai toks traktatas. Mano OSas yra win2000. Uzsiseivinkit sia
zinute, prireiks.