Tema: Re: Q: Internetas Kauno r., Lapėse?
Autorius: Robertas
Data: 2008-09-30 14:52:19
Be teo ten sunkiai, gyvenu Lapese, yra trys pasirinkimai t.y. zeo,
Kompiuterinis langas ir Baltneta kazkada buvo. Dabar apie du kazka galiu
pasakyti. 1 zeo, po ju atlikto "testo" zadejo 10mbps, po to kai ivede
neta pasirode, kad gausiu tik 7 :). Kompiuterinis langas tiks jei esi
kiauras vartotojas ir nieko nesupranti kaip kas turi buti, linka gausi
per open wifi linka (man toks variantas netiko) paskambinus ir
pasiteiravus del criptinto wifi atsake, kad nebus, paklausus gal tada
vpn serva pasileis ant routerio, kad kas traffico nenusnifintu irgi
atsake, kad jie serverio neturi ir nieko nedarys, teko juos pamirst.
Beje Lango netas prastas, daznai mirsta, bent jau tiek zinau is draugu
kurie naudojasi ju paslaugom. Su baltneta reikalu neturejau, nes kainas
nesveikas buvo uzsiplese kai domejaus.