Tema: Re: TEO - gaidys
Autorius: M.M.
Data: 2008-08-07 17:42:24
nesakau kad jie nedirba.. bet kad nesusidirba tai tikrai...
situacija buvo tokia, kad eilinio spartos "nukritimo" atveju (is 4,8mb i 
1,2mb) skambinau i aptarnavima
konsultantas pasake, nera tech galimybiu... ir tik prispaustas uzregistravo 
gedima
sekancia diena ateina SMS "sutvarkyta"
greitis nepakites
skambinu vel... aiskinu.. ta pati ka ir kitam konsultantui...
ir stebuklas, jis labiau sukalbamas... sako "nu tikrai keista kad anksciau 
buvo o dabar ner"
ant smugio susisiekia su technikais, randa konfiguracijos keitimus, pazada 
atstatyt i buvusius

po 5 min DSL lempa uzraudonuoja... vel pazaliuoja.. IP nebegaunu
vel skambinu.. vel kitas konsultantas..."perkrauna, iranga"
vsio, veikia

tai kodel to nebuvo galima suorganizuot per pirmaji pokalbi?
cia zmogiskas tingumo/nekompetencijos faktoriu zaidzia ar kaip?

zinau kad ir jie pavargsta... bet kokio krieno reik keist mano linijos 
pralaiduma?
ir kodel reik skambinet po 3x kad viskas veiktu kaip iki Gedimo?!

"unce" <info@delfi.lt> wrote in message 
news:g7f0r7$qgl$1@trimpas.omnitel.net...
> Aš Teo vietoje padaryčiau nors porą kartų per metus atvirų durų dieną. 
> Ateini ir gali konsultuoti tokius pat skambinančius. Pasikeistų požiūris 
> tiek į save, tiek į paslaugą, tiek į tai, kas kam skolingas. Net ir per tą 
> vienintelį lūžimą aplink mane konsultantas taip šokinėjo, kad negalėjau 
> pykti, tuo labiau kad internetas namie man tikrai nėra gyvybiškai svarbus.
> O manai priverstum juos pakeisti standartinę sutartį? Mes vis dar apie 
> namų vartotoją kalbam?
>
> "M.M." <moderis@gmail.com> wrote in message 
> news:g7etj8$lub$1@trimpas.omnitel.net...
>> manau turint minty kad Teo yra paslaugos tiekejas..
>> tai jis ir kaltas...
>> ar kaltas as kad negaunu paslaugos?!
>>
>> ar as nemoku gaut jo teikiamu paslaugu?!
>> jei DSL nukritineja? nu ne as kaltas.... jei tech galimybes viena diena 
>> yra
>> o kita nebe?
>> jei priklausomai nuo konsultanto gauni skirtinga info?
>> jei jie ne nezino kiek bus tas "laikinas sprendimas"
>>
>> save kaltint galiu tik tiek kad pasirinkau, pasirasiau ir "neisplesiau" 
>> is
>> ju "standartines" sutarties modifikavimo
>> keliais papildomais punktais su tiksliom datom ir panasiai..
>>
>> "unce" <info@delfi.lt> wrote in message
>> news:g7esas$js3$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Nesu niekieno gerbėjas, bet per 4 metus tik vienas lūžimas, taip kad
>>> skųstis irgi negaliu. Gal pas kažką rankos kreivos ir aparatūra dar
>>> kreivesnė?
>>>
>>> "NoName" <gie@takas.lt_nospampoperkunais> wrote in message
>>> news:g7ernp$isf$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> tuoj tave telekomo gerbejai suvalgys.
>>>>
>>>> "Thunder" <zaibas@trenke.com> wrote in message
>>>> news:g7el0k$8j7$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> TEO Zebra yra gaidys, o zebriukai - gaidziukai.
>>>>
>>>>
>>
>>