Tema: Re: problemos su erdvem kaune
Autorius: e-Kerepla
Data: 2008-08-07 16:09:49
Iš problemos aprašymo neaišku kur yra problema (apart paties Erdvių interneto turėjimo fakto),
t.y. trūksta ganėtinai daug esminės informacijos tolesniam problemos/ų nagrinėjimui.
Siūlau performuluoti ir gerokai patikslinti klausimą imant domėn tai, jog Erdvių internetas yra prastas (beveik kaip telekomo), toks prastas ir turi būti, bei nieko čia jau nebepakeisi. Reikėtų tiesiog sukonkretinti tą "užlūžtančio siuntimo" dalį, visiškai atmetant informaciją apie tiekėją.