Tema: Re: telia tv reikia pagalbos
Autorius: eMeR
Data: 2020-09-11 08:44:30
On 2020-07-03 08:00:49 +0000, Liveris said:

> Esme pas TElia ta, kad jei routeris turi4 LAN portus, tai pirmi 2
> portai yra internetui, o kiti 2 skirti IPTV. Jei tu svičą pasijungsi
> nuo 3-4 porto tai taip IPTV Telia priedėlis veiks, bet jei dar norėsi
> kad nuo to pačio svičo veiktų ir internetas, tai jis neveiks. Reikia
> VLAN pakonfiginti routeryje.
>
> Čia vienas iš būdų kaip kitame routeryje pasileisti Telia, tai pagal
> tai galima suburti
> https://evpro.lt/teo-iptv-gala-konfiguracija-naudojant-openwrt/

Senstelėjus info - anksčiau taip tikrai buvo. Dabar arba selektyviai,
arba niekur. Pas mane telia routeris (kurį vis taikausi kuo nors
pakeist) ir gali kišt kur nori ką nori - viskas veikia - tiek tv, tiek
internetas. O jei switchai palaiko vlan, tai dar ir jų gali
pripirdolint kiek nori - vistiek viskas tiesiog veikia.
--
R.