Tema: Re: del wifi kameros
Autorius: tOMZY
Data: 2018-05-31 10:03:58
Panašiomis sąlygomis ir naudoju - kamera ant kito pastato stogo, gaudo
internetą iš kito pastato, esančio už maždaug 30 m. Tiesa,
maršrutizatorius - tik už vienos sienos.

Beje, mano kamera net be gamyklinio wi-fi palaikymo, prie jos per LAN
kabelį prijungęs naudoju tokį šūdeliuką:
http://www.dx.com/p/vonets-mini300-mini-protable-300mbps-wireless-wi-fi-repeater-white-321706

taigi pats kameros modelis nesvarbus. Tas šūdeliukas veikia stabiliai
jau 1,5metų ir daugeliu atveju tai pigesnis būdas paprastą kamerą
paverst beviele, nei kad iškart pirkt versiją su wi-fi.