Tema: Re: kameros transliavimas
Autorius: Dovydas
Data: 2018-02-05 15:54:39
Bet siuo atveju serveris atlieka konvertavima, tai biski resursu reiktu..

mane realiai visiskai tenkina (o net ir geriau, nes nereikia nieko
instaliuot nei serve, nei pas klientus) mjpeg paveiksliukai is kameros
http://user:password@192.168.2.21/Streaming/channels/102/httppreview
bet jei idedu toki linka, tai chromas nudropina..
https://www.chromestatus.com/feature/5669008342777856

biski per silpnas esu situose reikaluose, bet reiks pasiguglint kaip su
tais credentialais dabar reikia elgtis, kad visiem gerai butu.