Tema: Re: Internetas Kuprioniskese
Autorius: KandysRomka
Data: 2017-10-05 09:39:07
As rasiau 3Mb ir cia parasyta
http://www.mezon.lt/namu-internetas/antras-internetas/

Kokie greiciai veikia didziuju miestu centruose visiskai neturi nieko
bendro su tuo ka jie siulo provincijoj. Norint greitesnio plano nei 3Mb,
gali pranest kad neturi tokios technines galimybes, nors ir tiesioginis
matomumas yra antenos ir ju siustuvo,o irenginejant perspejo kad bet
kada galesit plana i greitesni pasikeist.