Tema: Re: Q: lietuviški dropbox, hubic ir kitų backup'ų ekvivalentai?
Autorius: Baterijas
Data: 2017-02-05 16:40:45
Vienas pigesnių yra dedikuoti.lt 4€ už 1TB, bet gausi pliką serverį, kur
pats turėsi viską konfigūruot.  Kaina labai maža, nes negausi jokių
backup'ų, patikimumo ir pan.
Šiaip man pačiam aktualu, bet nieko pigaus vis dar nėra, jei norisi bent
1TB.
Galvojau pats panašią paslaugą (didelė pigi FTP saugykla) užsukt
pasinaudojus kokius nors cloud'u, tai savikaina gaunasi ~$8 už terabaitą +
dideli mokesčiai už srautą. Neišeitų pardavinėt pigiau nei po $10-$15/TB.
Pats tiek nenorėčiau mokėt, tai mečiau šitą biznio mintį :)
Mano žiniom pigiausias cloud storage tiekėjas yra BackBlaze ir jo kaina yra
$5/TB (+srautas), bet jokio FTP priėjimo ar pan. negausi.

Hubic tai kažkoks kostmosas, 5€ už 10TB yra nesuvokiamai maža kaina. Jie
turbūt labai agresyviai overselina (tikisi, kad beveik niekas nesaugos
 >1TB). Bet man nepavyko pasiekt daugiau nei 3MB/s upload, tai nesinaudoju..

"bird of prey"  parašė naujienų news:o5dbkt$ucq$1@trimpas.omnitel.net...

Laba diena,

šiuo metu dalį visokių foto ar kitos medžiagos sinchronizuoju su
debesais Google, Hubic, bet jų duodama vieta tėra keliasdešimts GB :/

Norisi turėti viską vienoje vietoje - maždaug 1 TB kokiame nors Lietuvos
serveryje. Ar be hostingo pas mus teikiamos tokios paslaugos, ar ne? O
gal geriau primokėti užsieniui ir naudotis jų servisais?

Ačiū.