Tema: Re: Firefox uzturbinimas
Autorius: KP
Data: 2008-07-09 09:33:58
Sita reply vakar parašiau, bet nepavyko papostint, taigi antras dublis...
sėkmės nenusihakinant

mmm o kas nors bandė/žino kiek toks malonumas apkartina gyvenima ISP? ... taip
pat paleidus ę0 sesiju vieno saito krovimui, kai pas mane atidariu FF kaip home
page'ai kraunasi bent trys-ė saitai, susivalgo apie 100 sesijų... jei tokių
vartotojų ofise 3... galite numarinti "civilinį" routeriuką ofiso... nu nežinau,
žodžiu nieko nemokamo nėra, ir greičio irgi, jei jum veikia greičiau tai kogero
kažkieno kito sąskaita.
Rezultatas bus toks kaip ir su download manageriais visais, kaikurie saitai jų
nebeprileidžia nes žmonės siuntimui naudodavo po 8 ir daugiau sesijų, kas
pernelyg apkraudavo pačius serverius, taigi jei netyčia kartais pakraus tik
reklamas, arba tik paveikslėlius - nenustebkit ir neklausinėkit :)