Tema: Re: Zebra interneto keistenybes
Autorius: Bone Daddy
Data: 2008-06-20 10:56:36
Kiek tu savaiciu naudojiesi TEO internetu?
 Tavo ziniai, man pakeitus plana is City i dabartini "premium", pingas is
karto sumazejo nuo 50 iki 8 - 10 ms.
ir siaip kai kada matosi, tik paskambinus, jie kelis kartus atjungia -
ijungia. is karto padideja greitis iki maximumo, veliau vel sumazeja. Tik
cia ne laidu reikalas.

 taip, kad "blogai"gali but daug kas. Paklausk pas gerus dedes, ten pas juos
stovi dar siokia tokia aparatura.