Tema: Re: LTeo
Autorius: YZF
Data: 2008-06-16 23:50:57
Sparčiausią interneto „Zebra” mokėjimo planą „Premium Plius“ užsisakę
klientai per šviesolaidinę ar LAN prieigą galės naudotis iki 100 Mbps sparta
Lietuvoje, per DSL prieigą - iki 10 Mbps sparta Lietuvoje. „Optimalus Plius“
leis mėgautis iki 40 Mbps sparta per šviesolaidinę ar LAN prieigą arba iki 4
Mbps sparta per DSL prieigą Lietuvoje. Plano „Bazinis Plius“ sparta nuo šiol
bus iki 10 Mbps per šviesolaidinę ar LAN prieigą bei iki 1 Mbps per DSL
prieigą Lietuvoje.

LAN - 100 vs DSL - 10
LAN - 40 vs DSL - 4
LAN -10 vs DSL - 1

Nu kas dar cia gali buti neaisku?

Man tai tik viena - uploado greiciai. LAN'e kaip supantu i abi puses eina 10
(100) ? Pas DSL'a tik 0,7mbps