Tema: Re: forumas www.lietuvauzsienyje.com
Autorius: VanDamas
Data: 2015-08-30 17:00:18
Na, daug vilčių nededu. :) Nėra blogai ir LT.
Dėl anktos pildymo, tai padės giminaitis, kuris pildė ne sykį (pernai
laimėjo), žinau, kad tarpininkai lempa.

Nusprendėm, kad reikia išeiti iš komforto zonos ir pabandyti kažką naujo.
Žmona medicinos srityje dirba (ne daktarė), bet į Europą nenorim, norim
Usa, Can, Aus. Galvojam taip, kad namų, žemių nepardavinėsim - važiuosim
laimės ieškoti, kažkas tokio. Tipo porai ar daugiau metų, o paskui bus
matyti.
H1B svarstėm, kol kas gilinam anglų, nes kaip į konkrečius darbdavius
kreipsimės, norim laisvai angliškai kalbėti.