Tema: Re: Patikimiausias IPTV ? (gali but mokamas)
Autorius: Dovydas
Data: 2015-03-04 12:10:02
o tie onlinefans perspaudzia video ar tiesiai ka gauna is tarkim sat'o ta ir
duoda? pvz shura tai perspaudzia, manau, nes SD vaizdelis nekoks siaip nors
jau senai ziurejau, hd nespaudzia turbut, nes daug resursu reiktu..
garso takeliai tik rus ar ir anglu yra? subtitrai yra?

tingiu bandyt, nes kitais naudojuosi, bet cia daugiau kanalu, tai gal ir
nieko, jei viskas gerai.. :)

"Exx"  parašė naujienų news:md6h93$pj2$1@trimpas.omnitel.net...

On 2015.03.03 13:38, PxYra wrote:
> P.S. Pay IPTV lietuvis valdo, susirasinejom emailu, sukcius ir geras,
> savo kanalu lista tipo gali imt tik tada kai ziuriu 1-3 kanalus, tada
> pigu a jei daugiau tai virs 5€ gausis, ciesina jis mane tipo mokek 10€
> ir vsio, pasiunciau, as jau geriau mokesiu 10€ onlinefans ir gausiu
> daugiau kanalu ir paslaugu
> P.S. nesuprantu ar VLC cia kaltas bet kai lietuvis tas dave testini
> playlista tai ziurint vaizdas eina su smulkiais horizantaliais
> bruksniukais VLC turi ijungt deinterlace
>
> "PxYra" <nera@nebus.net> wrote in message

perziurejau - perziurejau visus, vienareiksmiskai geriausias
onlinefans.tv, nes trispalvis lyg ir pilnas nurodomas, aisku jei ne blefas.