Tema: Re: atviras laiskas kis.lt
Autorius: skaitytojas
Data: 2015-02-01 20:45:59
tai gal man atvira laiska omniteliui parasyti :) is tikruju ciudai
kazkoki nuo penktadienio. Vilniaus raj. naudojuosi, tai visa savaitgali
beveik neveikia. Butu koks smarkus snigis ar dor kokia meteo anomalija,
tai suprasciau, o dabar oras giedras, signalui nieks netrukdo sklisti.
Dabar toks ispudis, kad omnis ar isjunge kai kuriuos siustuvus palei
mane, arba kad sumazino galia. Ir sitie reiskiniai pastebimi su 3
skirtingai abonentais ir iranga (2 telefonai ir 4G routeris).