Tema: Re: Skype failu siuntimo greiciai
Autorius: RolF2
Data: 2014-10-07 13:46:42
Nu negaliu as nubegt iki draugelio ir nusinest laida, kad butume 100%
sujungti tiesiogiai :) , tad kaip mus sujungs  skype taip ir bus -
tiesioginiam susijungimui visos salygos yra, portas atviras, na ir tas "iki"
turbut nereiskia, kad max 2 Mbit kai siunciama tampaciam teo tinkle ir pas
abu optika 100 Mbit planas ? Cia jauciu po microsofto patobulinimu, kad
skype jungiasi per ju servus viskas taip "pagerejo".
Problema tikrai ne interneto greitaveikoj, na nebent pats teo pradejo
kazkaip blokuoti , kuo abejoju ...

"trigras" <trigras@gmail.com> wrote in message
On Mon, 06 Oct 2014 23:33:29 +0300, RolF2 <123@123.12> wrote:

> Realiai tai as juo beveik jau nebesinaudoju, bet retkarciais prireikia
> nusiust koki faila ir kazkaip va dabar siunciu ir ziuriu, kad max
> siuntimo greitis 2 Mbit , nors tiek pas mane 100 Mbit slanga, tiek pas  ta
> kam siunciu, portas pas mane atidarytas skypui.
> Cia microsoftas nusprende, kad nereik niekam didesniu greiciu, ar dar  kas
> gali ribot ta greiti ?
> Anksciau tikrai siusdavo didesniais greiciais ...

O tai jūs tiesiogiai susijungę? Ir tas 100 tai, turbūt, "iki"