Tema: Re: cloud2
Autorius: Audrius
Data: 2014-02-07 14:51:43
Na man debesys reikalingi tik redaguojamų dokumentų sinchronizavimui, tai Dropbox nepakeičiamas, su visais kitais bandytais atsiranda sinchronizavimo klaidų ir tų „error“ kopijų gana nemažai prigamina. Pvz. jei turiu dokumentą, tai atsidarius debesis randu patį dokumentą ir to pačio dokumento su prierašu „error“ daug kopijų. Tai vyksta ir su google disku ir su skdrive ir t.t. o Dropbox kuo puikiausiai atlieka šią užduotį. Kiti debesys gal gerai tik failų laikymui.