Tema: Re: mezon - pyzdukai melagiai (tema apie torrentus)
Autorius: mariuss
Data: 2014-01-10 09:07:47
Pas mane amzina klaida "Connection reset by peer" buvo.
Tai uTorrent nustatimuose uzencriptinau trafika, uzsidejau proxy (su TOR'u
lokalu uzsisukau), varna ant "use proxy for hostname lookup".
Kaip ir veikia kiaura para dabar.
Jei nesukti lokalaus proxy, tai google pasakys kokiu torrent socks4/5 proxy
adresu, isbandyta irgi veikia.