Tema: Re: 2 klausimai -teo ar mano bedos ir Pirelli ADB kaip switchas
Autorius: e-Kerepla
Data: 2014-01-02 17:56:32
Nulabadienasunaujais!

Šytą, Ponas, dabarties nepamenu... kažkaip neužsifiksavo, pas Jus ten ale
jau pravedžiotas lan'as su utp rozetėmis sienose?
Ar ten tiesiog ilgų laidų givatiną tarp aukštų mėtote beexperimentuodamas?
;]

Jei pirmas variantas, tai kiba tinklą darė elektrikas, o ne tinklistas... ko
pasekoje išties bus kažkas primakaliuota sienose.
Galiu testerį paskolinti prie progos.  ;]