Tema: Ats.: Gelbekit - spamas
Autorius: siGis
Data: 2013-12-02 22:48:05
LiveMail nufiltruoja, bet ir tas matosi kaip krusasi kol atrusiuoja
kelis simtus. Beda kad dezeje vis tiek atlieka ir kai atidarau pasto
dezute telefone visas spamas susikrauna. Vat cia tai jau hemorojus.
Nezinau, gal yra kokie nustatymai pacios gmail dezutes kad filtruotu.

"RockW"  parašė naujienų news:l7hu7u$57p$1@trimpas.omnitel.net...

O tai sita neina filtro uzdet ant gavejo?
Vistiek daug maz is tu paciu adresu ateina ar jau cia visai
katastrofiskai
uzspamino?