Tema: Re: Domenai
Autorius: Nerijus T
Data: 2013-11-22 16:35:52
L.P. teisga info pateikia, tik nesumaisyk su daliniu perkelimu - vardu
serveriu pakeitimu, dar pastabele - atkreip demesi i uzsakovo email - jei ji
nurodis koks naujas tiekejas , gali irsyti ne taviski- gali prazioplinti
domena.
N.
p.s.
Ka galvoja balt.net su toiuom kainom, gal tikisi po kokiu valdisko lovio
kraneliu palysti